Benvingut(da), Visitant. Per favor ingressa o registra't.

Ingressar amb nom d'usuari, contrasenya i duració de la sessió

Cerca Avançada

1350 Missatges en 383 Temes- per 88 Usuaris - Darrer usuari: elfilvermell
Pàgines: [1]   Anar Baix
Imprimir
Autor Tema: rumors de febrer  (Llegit 407 cops)
abeurad
Usuari super-actiu
Desconnectat Desconnectat

Missatges: 420

Editar Perfil Correu
« el: Febrer 25, 2010, 09:25:29 am »

hola a tothom
sembla que ja estan surgint els rumors ,els americans donan per vist que el proxim tall potser el 9 d´abril,es molt aviat per comfirmar

salutacions
En línia
abeurad
Usuari super-actiu

Editar Perfil Correu
« Resposta #1 el: Febrer 26, 2010, 09:24:12 am »

sembla que?Huh??

Els rumors de la 9a i la 12a
25 febrer 2010
Rumors que involucren la 9 i el 12 estan flotant per aquí. No obstant això, jo no vaig a donar qualsevol rumor en aquest punt res més d'una R1.

aixo es comenta  a  usa
En línia
abeurad
Usuari super-actiu

Editar Perfil Correu
« Resposta #2 el: Febrer 27, 2010, 02:25:18 pm »

hola sembla que va agafam força 11 o 12 d´abril ,

aixo es el que posen els americans ,ahir i avans d´ahir

11 i 12 de
26 febrer 2010
Estic veient els rumors de la 11 ª i 12 flotant ara.

Algú em va dir en privat que l'agència dient que el 9 s'ha retractat d'aquesta declaració.

Encara no estic veient res que pugui posar qualsevol d'aquests rumors per sobre d'un R1 o R2. Vaig a posar a tots dos en un R2 per ara.

Si vostè no està familiaritzat amb la forma en què tipus de rumors, consulta l'enllaç Votacions remor a la part superior dreta d'enllaços. Si vostè no està familiaritzat amb com funciona la sala de joc, fes un cop d'ull als enllaços que coincideixen Com habitacions Obres a la important secció Entrades d'enllaços a la columna de la dreta.

No he vist a ningú del grup més recent de referències d'informes NSN un TA encara. Assistència tècnica i les referències que ve no estan units entre ells en cap moment, però hi va haver algunes preguntes sobre si TA van anar arribant, i la resposta és que no he vist a ningú informar d'algun TA encara.

Correu
26 febrer 2010
Dos organismes estan confirmant que la CCAA ha enviat referències, i que ha d'arribar el dilluns. Et donaré R5 que un rumor.

Encara estic veient un munt d'informes de qualsevol dels 11 o els 12 és el tall. Vaig a donar-li una R3 que el tall sigui el 11 o el 12.
En línia
abeurad
Usuari super-actiu

Editar Perfil Correu
« Resposta #3 el: Març 02, 2010, 09:54:17 am »

felicitats als asignats¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡

segons la taula de "jua" son uns 206 expedients,el seguent tall podria ser el 17 d´abril,esdperem que mes

salutacions
En línia
Pàgines: [1]   Anar Dalt
Imprimir
Anar a: